Průběh stěhování Balicí servis Vozový park Bezplatné služby Ceník služeb Reference Kontakt
Denně 8–20 hod Telefon: 728 447 983           731 365 216             E-mail: ostrava@123stehovani.cz

Stěhování firem




Jsme spolehlivými a osvědčenými partnery pro stěhování kanceláří menšího rozsahu až po rozsáhlá stěhování celých velkých firem nebo např. i celých škol.

Plán stěhovacích prací jsme připraveni načasovat tak, aby nemusel být ve vaší firmě zastaven provoz.

Náš stěhovací servis si společnosti objednávají pro stěhování jednotlivých kanceláří nebo i celých sídel jak v rámci Ostravy, tak i po celé ČR nebo i EU. O spokojenosti zákazníků s našimi službami svědčí i pravidelně se opakující objednávky zákazníků, kteří se k nám stále vracejí.

Kroky před stěhovánímZpět na začátek  

figurka praha Bezplatná návštěva technika - cílem návštěvy technika je získat přehled o stěhovaném nábytku, kancelářské technice a dalších věcech, aby bylo možné stanovit cenu ještě před stěhováním. Důležité je i zjištění místních podmínek pro stěhování (typ a velikost výtahu, šíře a výška schodiště, příjezdová cesta pro nákladní vůz, ..).
Technik Vám při této prohlídce zodpoví veškeré dotazy, poskytne důležité rady a úplné informace o průběhu stěhovacích prací. Současně je možné sjednat i šíři poskytovaných služeb (demontáž/montáž, pro zabalení obsahu skříní balicí služba, ..). S technikem je možné předběžně rezervovat termín stěhování, který vám bude vyhovovat. Již v rámci prohlídky se dozvíte orientační cenu Vašeho stěhování.
Na základě prohlídky Vám následně zašleme rozpočet Vašeho stěhování s uvedením ceny, kterou Vaše stěhování nepřekročí. Příjemné překvapení zažijí zákazníci po závěrečném vyúčtování stěhovacích prací, které je provedeno po ukončení posledního stěhovacího úkonu. Ve většině případů jsou zákazníci mile překvapeni, když po tomto vyúčtování vychází výsledná částka oproti té očekávané (předem sdělená finanční hranice stěhování) levněji. Pokud však budete chtít stěhování zrealizovat bez předchozí návštěvy technika, rádi Vám poskytneme řadu rad, jak se na stěhování připravit.

balici material Zapůjčení kartonů či přepravek - kartony i přepravky vám rádi zapůjčíme nebo je můžete v případě zájmu i odkoupit. Použít samozřejmě můžete i vlastní kartony či přepravky. V rámci prohlídky technik kvalifikovaně odhadne optimální množství kartonů či plastových přepravek, které budou na zabalení obsahu nábytku a dalších věcí potřebné. Tento počet Vám bude spolu s dalším balicím materiálem dovezen v termínu v jakém si budete přát.

Nižší náklady Rozpočet stěhování - zákazníkům vždy doporučujeme nezávaznou prohlídku před stěhováním, aby bylo možné určit garantovanou cenu, která nebude rozhodně překročena (cenu se dozvíte již v rámci prohlídky). Zákazník má pak naprostou jistotu, jakou částku stěhování rozhodně nepřekročí. V naprosté většině případů jsou pak zákazníci po závěrečném vyúčtování stěhování mile překvapeni, když stěhování "vyjde" vůči původnímu očekávání levněji. Tuto finanční hranici je možné určit jedině po návštěvě našeho technika u vás. Rozpočet stěhování obsahující harmonogram stěhování, navrhovaný systém označování jednotlivých kusů nábytku a dalších věcí, vám pak po prohlídce zašleme mailem. Následně vám zašleme předpřipravenou objednávku a návrh smlouvy. Zjistit cenu stěhování lze i orientačně pomocí rychlé kalkulačky, po telefonu od pracovníků dispečinku s nepřetržitou službou a nebo Vám po vyplnění poptávkového formuláře pošleme rozpočet spolu s dalšími důležitými informacemi mailem.

vyrobni nastroje Příprava nábytku a dalšího vybavení (demontáž, balení) - Nejčastěji bývají přípravné práce (demontáž nábytku, odmontování a zabalení nábytku a vybavení, odpojení různých spotřebičů od složitějších systémů domácího kina přes např myčku, pračku a pod.) provedeny na počátku stěhování v den stěhování. Chcete-li však v den stěhování zkrátit čas stěhování, je možné přípravné práce provést s předstihem (např. den před vlastním stěhováním). Veškeré přípravné práce odborně provedou naši pracovníci - důkladně zabezpečí proti poškození - zafixování nepevných částí, odborná demontáž, zabalení do ochranné (bublinkové) fólie, do strečové fólie ještě před manipulací s nábytkem. Ve vozidle je pak nábytek při nakládce dále zabalen do ochranných dek. Zvláštní péče je věnována ochraně počítačů, tiskáren, kopírek a další technice.
Samozřejmostí je opětovná odborná montáž na místě vykládky všeho co bylo na místě nakládky demontováno. Přípravné práce samozřejmě můžete uskutečnit i vlastními silami - v tom případě Vám rádi pomůžeme praktickými radami.

Označování nábytku a dalšího vybavení je zcela nezbytné zvlášť když se jedná o stěhování středního a většího rozsahu (nad 5 místností). Aby nevznikaly zmatky a zbytečně jste po stěhování nestrávili spoustu času hledáním různých věcí, je nutné přijmout systém díky kterému bude vše snadno a rychle nalezeno. Každá místnost je označena specifickým kódem, kterým je označen i každý kus nábytku i přepravní box či papírový karton z této místnosti. Obdobným způsobem je možné zajistit i to, aby věci, které jsou uloženy na přestěhování do boxů nebo kartonů, byly označeny shodným podkódem s kusem nábytku ze kterého byly vyjmuty. Dalším podkódem lze označit např. i číslo police ve skříni a shodným podkódem i karton do kterého byly věci uloženy.
Díky tomu pak budou kusy nábytku rozmístěny dle plánku do určených místností na přesně určené místo a obsahy kartonů a boxů zpětně vloženy nejen do konkrétních kusů nábytku ale i do konkrétních polic. Díky tomu se ušetří spousta času a odpadne tím i řada zbytečných starostí.

Místa pro parkování vozidel, informace pro okolí - doporučujeme po domluvě s místními úřady s předstihem rezervovat místo pro parkování 1 nákladního vozidla (na místě nakládky i vykládky). Velikost potřebného místa vám sdělíme po prohlídce technikem a následném určení typu vozu dle rozsahu stěhování (obvykle to bývá prostor dvou až tří za sebou stojících osobních vozů). Rovněž pro Vás připravíme vytisknuté informace určené vašemu okolí, které doporučujeme vylepit s předstihem (toto platí zejména užíváte-li budovu s dalšími společnostmi či nájemníky).

setrime pri stehovani Jak při stěhování ušetřit
  • zajistěte parkovací místo pro stěhovací vůz co nejblíže vchodu do budovy (čas potřebný na nakládku/vykládku se tím může významně zkrátit)
  • demontáž nábytku a vybavení, přípravu stěhovaných věcí na stěhování můžete provést vlastními silami (to povede k úspoře času), vyjměte všechny volné police ze skříní a skříněk
  • obaly a krabice na věci se dají zdarma sehnat v některých obchodech se zeleninou nebo na tržištích. Můžete také využít zapůjčení obalů u naší firmy
  • pokud budete balit věci sami, zabalte je tak, aby jednu krabici nebo jeden pytel unesl jeden pracovník
  • skříně nebo nábytek s úložným prostorem nenechávejte plný
  • zajistěte místo pro parkování stěhovacího auta. V centru města je to velmi důležité.

Administrativní kroky - na základě dohody o spolupráci připravíme smlouvu obsahující sjednaný cenový limit (částku, kterou stěhování rozhodně nepřesáhne), termín stěhování, rozsah dalšího sjednaného servisu.

Jak stěhování probíháZpět na začátek  

U každého stěhování je přítomen vedoucí zakázky, který pečlivě dohlíží na rychlý a efektivní průběh stěhovacích prací. Je k dispozici pro pružné řešení nových požadavků vznikajících v průběhu stěhování na straně zákazníka.

stehovaci prepravka Příprava nábytku a dalšího vybavení na stěhování - nábytek a další vybavení je možné na stěhování připravit s časovým předstihem nebo v den stěhování (vše dle dohody). Naši pracovníci jej důkladně zabezpečí proti poškození - zafixování nepevných částí, zabalení do ochranné (bublinková) fólie, do strečové fólie ještě před manipulací s nábytkem. Ve vozidle je nábytek dále zabalen do ochranných dek.
Dle dohody je možné nábytek i demontovat (a na místě vykládky opět smontovat), odmontovat různé další připevněné části vybavení (garnýže, police, svítidla, ..) a odpojit různé spotřebiče (od složitějších systémů domácího kina až po např. myčku nádobí či pračku...).

Označování nábytku a dalšího vybavení je zcela nezbytné zvlášť když se jedná o stěhování středního a většího rozsahu (nad 5 místností). Aby nevznikaly zmatky a zbytečně jste po stěhování nestrávili spoustu času hledáním různých věcí, je nutné přijmout systém díky kterému bude vše snadno a rychle nalezeno. Každá místnost je označena specifickým kódem, kterým je označen i každý kus nábytku i přepravní box či papírový karton z této místnosti. Obdobným způsobem je možné zajistit i to, aby věci, které jsou uloženy na přestěhování do boxů nebo kartonů, byly označeny shodným podkódem s kusem nábytku ze kterého byly vyjmuty. Dalším podkódem lze označit např. i číslo police ve skříni a shodným podkódem i karton do kterého byly věci uloženy. Díky tomu pak budou kusy nábytku rozmístěny dle plánku do určených místností na přesně určené místo a obsahy kartonů a boxů zpětně vloženy nejen do konkrétních kusů nábytku ale i do konkrétních polic. Díky tomu ušetříte spoustu svého času a odpadne vám i řada starostí.

Nakládka - ve sjednaném termínu na místo dorazí tým pracovníků s vozidlem. Stěhované věci jsou nakládány v pořadí dle plánu tak, aby stěhování bylo co nejefektivnější. Pro stěhování jsou používána vozidla se skříňovou nástavbou vybavená upínacími systémy, vozíky, dekami, různými fóliemi, lepicí páskou, sadou nářadí atd. Nábytek a další stěhované předměty je ve vozidle dále probalován dalšími dekami.

Vykládka - dle harmonogramu probíhá i vykládka převážených předmětů. Vše je rozmisťováno dle připraveného plánku nebo dle instrukcí odpovědné osoby. Jednotlivé kusy nábytku a další vybavení - vše je přesně rozestavěno tak, aby jste již s ničím nemuseli manipulovat. Nábytek, který byl na místě nakládky rozmontován, je zde opět smontován a umístěn na své místo.

Kroky po stěhováníZpět na začátek  

Po stěhování jsou veškeré obaly a další materiály našimi pracovníky posbírány a odvezeny k ekologické likvidaci. Díky tomu Vám odpadnou starosti kam s odpady po stěhování.

Závěrečná prohlídka - vedoucí stěhování společně se zákazníkem prohlédne po ukončení všech stěhovacích prací, že je vše tak, jak bylo ujednáno (vše je na svých místech a v původním stavu bez poškození).

vyhodna cena Příjemné překvapení zažijí zákazníci po závěrečném vyúčtování stěhovacích prací, které je provedeno po ukončení posledního stěhovacího úkonu. Ve většině případů jsou zákazníci mile překvapeni, když po tomto vyúčtování vychází výsledná částka oproti té očekávané (předem sdělená finanční hranice stěhování) levněji.

Jak zjistím cenu našeho stěhováníZpět na začátek  


Bezplatné službyZpět na začátek  

  • bezplatná návštěva technika za účelem prohlídky stěhovaných věcí a kanceláří, skladů a pod. (mimo Ostrava, Havířov Frýdek-Místek a okolí je doúčtováno dopravné)
  • vypracování návrhu stěhovacích prací pro vaši společnost
  • zaslání informačních materiálů určených k výlepu pro vaše okolí (informace o stěhování, použití výtahu, parkovací místo, ..) s časovým předstihem
  • vypracování systému kódování stěhovaných místností a veškerého vybavení, příprava štítků
  • žádné příplatky za patra
  • žádné účtování kilometrů po Ostravě
  • žádné příplatky za svátky nebo víkendy

Speciální bonus
Zjistili jste, že vám rozmístění nábytku v nových kancelářích nevyhovuje? Nechcete nebo nemůžete (některé kusy bývají těžké) jej sami znovu rozmístit podle vašich nových představ?
V tom případě nám zavolejte a vyžádejte si speciální bonus – pomoc dvou našich pracovníků s 50% slevou!
Velmi často se až po několika dnech ukáže, že měl být nábytek rozmístěn jinak. Původní představy se ukáží jako nevyhovující. S námi ale nemusíte věšet hlavu! Stačí jen zavolat!
Detailní informace o speciálním bonusu získáte po telefonu od našich operátorů.

Reference

Chci si objednat stěhování

Zavolejte mi